קידום אתרים

קידום אתרים

קידום אתרים

כל אדם או עסק, אשר יש ברשותו אתר אינטרנט, וודאי נתקל במושג "קידום אתרים". אך למרות זאת, אתרי אינטרנט רבים אינם מממשים את הפוטנציאל האדיר שלהם ולא מגיעים לתוצאות הרצויות ולמטרות אותן הציבו עם בניית האתר.

הסיבה לכך היא פשוטה- צריך לקדם את האתר. כלומר, ממש כמו כל מוצר פיזי- יש לשווק אותו, לזהות את קהל היעד ולהתאים אותו אליו, לוודא שהוא אכן אטרקטיבי ומתפקד בצורה טובה ופעולות נוספות. כפי שאתם בוודאי מבינים, קידום האתר היא פעולה מורכבת המצריכה אסטרטגיה ותכנון, מחקר ואיסוף נתונים, כמו גם יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא.

מכיוון שכל אתר הוא עולם ומלואו, יש לקדם אותו בצורה שונה- בהתאם לקהל היעד שלו ובהתאם לתחרות בתחום. מומלץ שהקידום בשלמותו יעשה דרך חברה אחת שתענה על כל צורך- חברה לבניית אתרים מנוסה ואחראית.

מה המטרה אותה תרצו להשיג?

מטרת העל היא כמובן כמה שיותר גולשים באתר- גולשים נאמנים וחוזרים לצד גולשים חדשים מדי יום, המגלים את האתר לראשונה. אחד הכלים להשגת מטרה זו, הוא כמובן גוגל. הופעת האתר במקום הראשון בגוגל כאשר הגולש מחפש את המוצר או השירות אותו אתם מציעים, היא בהחלט אתגר גדול לבעלי אתרים ולכל העוסקים בקידום אתרים יחדיו.

יחד עם זאת, קידום אתרים מוצלח הוא ממוקד מטרה. מלבד כמות הגולשים באתר, ניתן למקד את הקידום כך שימכור יותר, יעודד את הלקוח להשאיר פרטים אישיים- כמו מייל או טלפון, יבנה אמון בין הלקוח למותג אשר יהפוך את המותג לחלק מהשיח היום-יומי ועוד.

ניתן לקדם כל אתר, כל אחד מדפי האתר ואף דף נחיתה ייעודי, נפרד מהאתר אך בלתי נפרד מהצלחת העסק. גם אם מדובר בחנות וירטואלית לדוגמא, בהחלט אפשרי ואף רצוי ביותר לקדם אותה. ההליך יהיה מעט שונה- וייחודי לחנות, אך ישיג מטרות דומות. המלצה נוספת: עוד בבניית חנות וירטואלית או הקמת האתר- לחשוב צעד קדימה ולבנות את האתר או החנות כך שיהיו נוחים וקלים לקידום.

האם אני צריך לקדם את האתר שלי?

בקצרה? כן! בין אם תבחרו חברה שתעשה את זה עבורכם או תעשו את זה בשבילכם אתם צריכים וכיום אפילו חייבים קידום אתרים!

עליית אתרים חדשים לרשת היא דבר הקורה מדי יום, כך שהתחרות על תשומת לב הגולש היא קשה מתמיד. כיום, ללא קידום אתרים כלל, אפילו אם מדובר בעסק קטן המצפה למספר גולשים בודדים- לא קל לגרום לכך שאותם גולשים ימצאו את האתר ויגלשו בו.

אל תפחדו מקידום אתרים!

אמנם, קידום האתר הוא מצד אחד מאתגר, אך מהצד השני, חיוני ביותר ועם תוצאות ברורות. אם בחרתם להפיק את המקסימום מהאתר שלכם, בהחלט כדאי שתשקלו לקדם אותו, על הצד הטוב ביותר כמובן. עם חברה המתמחה בבניית אתרים לעסקים וקידומם, הגולשים יגיעו אל האתר שלכם ביעילות ובמהירות. כמו כן, עומדות בפניכם מגוון אפשרויות ואסטרטגיות שונות לקידום האתר עליהן החברות השונות ישמחו לייעץ ולבחור את האפשרות המתאימה באופן אישי לאתר שלכם/אנחנו נשמח לייעץ וביחד איתכם, לבחור את האפשרות המתאימה באופן אישי עבור האתר שלכם.

חשבו על הגולשים שלכם

הגולשים הפוטנציאליים כבר מחכים לכם ברחבי הרשת- אל תפספסו את ההזדמנות לחשוף את האתר שלכם בפניהם!

בנימה אישית, למי שעדיין לא מכיר קוראים לי אלי, במהלך השנים האחרונות אני מתעסק בבנייה קידום ועיצוב של אתרים בפלטפורמת הוורדפרס הפופולארית.

באישיות שלי אני תמיד מחפש לפתח ולהתפתח עבור הלקוחות שלי, איך אפשר להגיע בשבילם לשלב הבא? איך אפשר לייעל, להגדיל מכירות, להגדיל לידים הכנסות ולשפר באופן שוטף את הנכס הדיגיטלי שלהם.

יצאתי למסע, אמרתי לעצמי איך אוכל להוכיח ללקוח שאני יכול לקדם לו את האתר או לבנות לו את האתר כאשר האתר שלי בעצמו לא מקודם בכלל בגוגל? הסנדלר הולך יחף לגמרי! ב3 חודשים האחרונים הקורונה נכנס לחיינו ואמרתי אם יש זמן עכשיו זה הזמן! התחלתי לקדם את האתר שלי , תוך 3 חודשים הגעתי עם עשרות ביטויים לעמודים הראשונים בגוגל, כמובן הכל עם עבודה קשה אבל משתלמת, אפילו אתה או את שקוראים עכשיו את מה שאני רושם סביר להניח שהגעתם כתוצאה מקידום אורגני או ממומן בגוגל או בפייסבוק, ואם הגעתם עד כאן, וכבר קראתם את כל זה… לא תשאירו נייד סתם שנשוחח קצת?

מעוניינים בקידום אתרים? תשאירו נייד ואחזור אליכם בטיל

אולי יעניין אותך לקרוא גם על
איך לפרסם באינסטגרם
שיווק ופרסום

איך לפרסם באינסטגרם כמו מקצוען

הקדמה: איך לפרסם באינסטגרם כמו מקצוען אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר עבור אנשי מקצוע. זה הפך לפלטפורמה שבה אנשים חולקים את עבודתם,

קרא עוד »

ניווט מהיר

שאלות ותשובות

שואלים אותנו המון שאלות כל יום, כתבנו לכם כמה שאלות נפוצות שעולות כמעט בכל שיחה

המחירים נעים בין 2500 לאתר בסיסי ועד עשרות אלפים לאתרים מורכבים יותר, בדרך כלל עסקים צריכים אתר תדמית פשוט, כמו כרטיס הביקור שלכם בגוגל.

החל מכמה ימים בודדים ועד חודשים, שוב תלוי במורכבות האתר ובדרישות הלקוח.

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! בדרך כלל לעסקים קטנים אתר תדמית בסיסי מספיק, לעסקים שמוכרים דברים באינטרנט יהיה צורך בחנות אינטרנטית מותאמת לצרכי העסק

דומיין היא הכתובת שלך באינטרנט, לדוגמא הדומיין של גוגל הוא
google.co.il
משלמים עליו אחת לשנה, או רוכשים ישר ל5 שנים

אחסון זה כמו שכירות לדירה, כל חודש משלמים לחברת אחסון ש”תחזיק” את האתר שלכם באינטרנט

 
מבין לקוחותינו
דילוג לתוכן